073 - 627 1240

Nieuws

Holiday Media Relatiedag 2010 goed bezocht

woensdag 9 juni 2010

Holiday Media Relatiedag 2010 goed bezocht

Op dinsdag 8 juni organiseerde Holiday Media haar allereerste relatiedag. De perfecte locatie op de Veluwe, de inspirerende presentaties, het heerlijk buffet en ruim 50 aanwezigen zorgden voor een succesvolle middag!

Hans Latour van Holiday Media beet het spits af en nam de aanwezigen mee in de ontwikkelingen van Holiday Media van 1996 tot nu. Begonnen in de receptie van Camping Latour en nu verzorgen we met 14 medewerkers voor ruim 300 (recreatie)ondernemers in Nederland de website en internetpromotie.

Social Media en Web 2.0 is hot! Corne Dijkmans van NHTV internationale hogeschool Breda wist er alles over te vertellen. Met de hashtag #relatiedag werd er door het publiek volop mee-getwitterd, maar ook voor de leek wist Corne duidelijk de voor- (en nadelen) van Social Media uiteen te zetten.
Later in de middag vertelde Kim Haanappel van Ferias Communicatie over de Do's en Don'ts op het gebied van tekstschrijven en (online) communicatie. Woorden als pittoresk, ambiance en eet- etablissement in je promotie kunnen écht niet meer! Zorg voor consistentie in al je communicatie, van website en brochure tot menukaart en animatieprogramma.

Natuurlijk is een relatiedag ook uitermate geschikt om een kijkje achter de schermen te geven. Joris Mooten en Marijn Eijsink van Holiday Media vertelden over online boeken, innovatief gebruik van beeld en video op de website en hoe Holiday Media betrokken is bij de automatisering van de Green Key.

Hans en Wim Latour sloten de dag af met een presentatie over het verbreden van internetmarketing door nieuwe toepassingen en ontwikkelingen, zoals bijvoorbeeld Social Bookmarking en de QR-code. Daarnaast lichtten ze een tipje van de sluier op van de nieuwe internetmarketing strategie van Holiday Media.

Al met al een succesvolle eerste relatiedag en voor herhaling vatbaar!

Nieuwsarchief