073 - 627 1240

Holiday Media blogt

5 recreatie trends en online ontwikkelingen

5 recreatie trends en online ontwikkelingen

Door Jasmijn op 14 september 2017

De online wereld is een dynamische omgeving. Samen met een veeleisende consument is het zaak om de ontwikkelingen aandachtig in de gaten te houden en waar nodig op in te spelen. Wij zetten de belangrijkste trends op een rijtje. Lees de blog

Content met je content?

Content met je content?

Door Jasmijn op 7 september 2017

Je hoort het tegenwoordig overal. Goede content is belangrijk voor je website. Maar wat is nu goede content en waarom is het zo belangrijk? Wij zetten enkele belangrijke lessen op een rijtje. Lees de blog

Live chat: waarom het echt werkt

Live chat: waarom het echt werkt

Door Jasmijn op 31 augustus 2017

Je hoeft geen marketingexpert te zijn om te beseffen dat een hoogwaardige klantenservice fundamenteel is voor je organisatie. Klantenservice moet goed bereikbaar zijn en snel kunnen reageren. Zo maak je van je bestaande klanten de beste ambassadeurs. Ieder bedrijf streeft naar klantloyaliteit, maar hoe dragen digitale contactkanalen zoals live chat hieraan bij? Lees de blog

Contentkalender voor Social Media

Contentkalender voor Social Media

Door Jasmijn op 17 augustus 2017

Heb je eindelijk accounts aangemaakt voor de verschillende Social Media kanalen. Komen er steeds weer hippe nieuwe apps bij. Het is niet meer te volgen en het overzicht is zoek. Waar moet je beginnen en waar moet je toch over posten? Ik help je een eind op weg met onderstaande tips. Lees de blog

Online opvallen met video

Online opvallen met video

Door Jasmijn op 19 juli 2017

Online video's zijn hot! In Nederland kijken we ruim 270 video's per persoon, per maand. Niet heel gek omdat we van nature visueel ingestelde wezens zijn. Maar waarom is videomarketing nu zo belangrijk? Ik zet de belangrijkste redenen op een rijtje. Lees de blog

Beoordelingen en reviews op uw website, wat is de beste aanpak?

Beoordelingen en reviews op uw website, wat is de beste aanpak?

Door Kaj op 30 september 2016

De mening van anderen maakt een niet tastbaar product als vakantie boeken of weekend weg toegankelijker. In deze blog legt Kaj de meerwaarde van beoordelingen uit en geeft hij 5 praktische tips voor het opzetten van een goede vragenlijst. Lees de blog

E-mail marketing in 2016 en 7 tips voor een succesvollere nieuwsbrief

E-mail marketing in 2016 en 7 tips voor een succesvollere nieuwsbrief

Door Kaj op 23 mei 2016

Hoe draagt e-mail marketing bij aan gastloyaliteit en herhaalbezoek? In deze blog geeft Kaj 7 tips voor een succesvollere nieuwsbrief. Lees de blog

https:// is de nieuwe standaard, wat heeft dit voor gevolgen voor je website?

https:// is de nieuwe standaard, wat heeft dit voor gevolgen voor je website?

Door Wim op 14 april 2016

Steeds meer websites maken gebruik van HTTPS. De website heeft dan een SSL-certificaat om een beveiligde verbinding over https:// mogelijk te maken. Waarom is het nu plotseling zo belangrijk dat je de hele website beveiligt? Dat leg ik je in deze blog graag uit. Lees de blog

WhatsApp voor uw camping? Wij zochten het uit!

WhatsApp voor uw camping? Wij zochten het uit!

Door Joris op 25 maart 2016

WhatsApp heeft de afgelopen jaren wereldwijd een zeer groot marktaandeel weten te bereiken. Zo is de app geïnstalleerd op 92% van Nederlandse smartphones. Lees de blog

Zorg dat uw bedrijfsinformatie in de zoekresultaten klopt

Zorg dat uw bedrijfsinformatie in de zoekresultaten klopt

Door Kaj op 8 februari 2016

Met Google Mijn Bedrijf kunt u zelf uw bedrijfsinformatie definiëren zodat deze altijd goed weergegeven wordt op Google (Search, Maps en Google+) en klanten u altijd kunnen vinden op elk device als mobiel en tablet. Deze online tool vormt een gratis aanvulling op uw bestaande website door een openbare identiteit en aanwezigheid van uw bedrijf te creëren op Google. Lees de blog

Zo haalt u meer uit uw Gastenmailing

Zo haalt u meer uit uw Gastenmailing

Door Joris op 15 december 2015

Een gastenmailing is bij uitstek geschikt om de klantenbinding te vergroten. De ontvanger ontvangt de e-mail(s) namelijk pas nadat er een boeking is gemaakt. Lees de blog

De klantreis van uw gast, deel 3: De gast is bij u op vakantie en wat jammer dat het weer voorbij is

De klantreis van uw gast, deel 3: De gast is bij u op vakantie en wat jammer dat het weer voorbij is

Door Marijn op 30 september 2015

Misschien is de vakantie zelf wel de belangrijkste fase van de klantreis. Ook hierin kan online marketing zeker van toegevoegde waarde zijn om service te bieden aan uw gasten. Zorg ervoor dat u uw gast ook na het verblijf op het park niet uit het oog verliest. Lees de blog

De klantreis van uw gast, deel 2: Vakantie boeken en de voorpret

De klantreis van uw gast, deel 2: Vakantie boeken en de voorpret

Door Marijn op 23 september 2015

In de vorige blog hebben we aandacht besteed aan de zoekende vakantieganger. In deze blog gaan we verder in op wat er allemaal bij uw gast gebeurt nèt voordat hij boekt, tijdens het maken van de boeking en na het maken van de boeking. Lees de blog

De klantreis van uw (potentiële) gast: Wat kan online marketing hierin doen?

De klantreis van uw (potentiële) gast: Wat kan online marketing hierin doen?

Door Marijn op 16 september 2015

In de komende blogartikelen zullen we aandacht geven aan de verschillende fases van de vakantieboeker: uw potentiële gast. Het doel van deze artikelen is om u de vraag te laten stellen: benut ik elke kans al optimaal of liggen hier mogelijk nog kansen om te optimaliseren? Lees de blog

10 makkelijk uitvoerbare tips voor betere foto's

Door Edgar op 22 mei 2015

De zonnige zomerdagen tegemoet Lees de blog

De hele wereld gaat mobiel, en onze website dan?

Door Marijn op 12 mei 2015

Smartphones en tablets zijn niet meer uit ons dagelijks bestaan weg te denken. Dit is geen nieuws. De enorme vaart die deze ontwikkeling neemt nog altijd wel. Lees de blog

Meer weten?

Wilt u meer weten over onze internet marketing diensten?

Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Tel. +31 (0)73 - 627 12 40
E-mail info@holidaymedia.nl

Contact