073 - 627 1240

Holiday Media blogt

Algemene Verordening Gegevensbescherming

Algemene Verordening Gegevensbescherming

Door Hans op 9 november 2017

Binnenkort gaat een nieuwe wettelijke regeling voor bescherming van privacygegevens van kracht. De zogenaamde Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) is een Europese regeling die de huidige Nederlandse regeling (Wet bescherming persoonsgegevens) op 25 mei 2018 gaat vervangen. Lees de blog

Emotie-marketing met de juiste content

Emotie-marketing met de juiste content

Door Jasmijn op 12 oktober 2017

“Wij zijn rationeel denkende creaties die enkel en alleen rationele weloverwogen beslissingen maken”. Nope! Dit is allesbehalve waar. Lees de blog

De massamedia op de schop, tijd voor persoonlijke marketing

De massamedia op de schop, tijd voor persoonlijke marketing

Door Jasmijn op 5 oktober 2017

Het idee lijkt simpel, persoonlijke marketing voor al je klanten. De realiteit blijkt net even moeilijker, tijdrovender en omslachtiger te zijn. Het is dus makkelijker gezegd dan gedaan. De termen; one-to-one-marketing, yin-yangmarketing, database marketing, hyper personalized marketing zijn stuk voor stuk prachtige termen om indruk te maken op een feestje maar wat betekent het in de realiteit? Lees de blog

Revenue management in de recreatiebranche

Revenue management in de recreatiebranche

Door Hans op 28 september 2017

Het bieden van de juiste prijs, voor het juiste product, aan de juiste persoon, op de juiste plek en dat allemaal op het juiste moment. Om zo de omzet te optimaliseren. Dat is revenue management. Wat betekent het voor de recreatiebranche? Lees de blog

Veilig online reserveringen betalen

Veilig online reserveringen betalen

Door Marijn op 21 september 2017

Hoe bied je je gasten de zekerheid van veilig online betalen en welke mogelijkheden zijn er? En geldt dit ook voor de buitenlandse gasten? Lees de blog

5 recreatie trends en online ontwikkelingen

5 recreatie trends en online ontwikkelingen

Door Jasmijn op 14 september 2017

De online wereld is een dynamische omgeving. Samen met een veeleisende consument is het zaak om de ontwikkelingen aandachtig in de gaten te houden en waar nodig op in te spelen. Wij zetten de belangrijkste trends op een rijtje. Lees de blog

Content met je content?

Content met je content?

Door Jasmijn op 7 september 2017

Je hoort het tegenwoordig overal. Goede content is belangrijk voor je website. Maar wat is nu goede content en waarom is het zo belangrijk? Wij zetten enkele belangrijke lessen op een rijtje. Lees de blog

Live chat: waarom het echt werkt

Live chat: waarom het echt werkt

Door Jasmijn op 31 augustus 2017

Je hoeft geen marketingexpert te zijn om te beseffen dat een hoogwaardige klantenservice fundamenteel is voor je organisatie. Klantenservice moet goed bereikbaar zijn en snel kunnen reageren. Zo maak je van je bestaande klanten de beste ambassadeurs. Ieder bedrijf streeft naar klantloyaliteit, maar hoe dragen digitale contactkanalen zoals live chat hieraan bij? Lees de blog

Contentkalender voor Social Media

Contentkalender voor Social Media

Door Jasmijn op 17 augustus 2017

Heb je eindelijk accounts aangemaakt voor de verschillende Social Media kanalen. Komen er steeds weer hippe nieuwe apps bij. Het is niet meer te volgen en het overzicht is zoek. Waar moet je beginnen en waar moet je toch over posten? Ik help je een eind op weg met onderstaande tips. Lees de blog

Online opvallen met video

Online opvallen met video

Door Jasmijn op 19 juli 2017

Online video's zijn hot! In Nederland kijken we ruim 270 video's per persoon, per maand. Niet heel gek omdat we van nature visueel ingestelde wezens zijn. Maar waarom is videomarketing nu zo belangrijk? Ik zet de belangrijkste redenen op een rijtje. Lees de blog

Beoordelingen en reviews op uw website, wat is de beste aanpak?

Beoordelingen en reviews op uw website, wat is de beste aanpak?

Door Kaj op 30 september 2016

De mening van anderen maakt een niet tastbaar product als vakantie boeken of weekend weg toegankelijker. In deze blog legt Kaj de meerwaarde van beoordelingen uit en geeft hij 5 praktische tips voor het opzetten van een goede vragenlijst. Lees de blog

E-mail marketing in 2016 en 7 tips voor een succesvollere nieuwsbrief

E-mail marketing in 2016 en 7 tips voor een succesvollere nieuwsbrief

Door Kaj op 23 mei 2016

Hoe draagt e-mail marketing bij aan gastloyaliteit en herhaalbezoek? In deze blog geeft Kaj 7 tips voor een succesvollere nieuwsbrief. Lees de blog

https:// is de nieuwe standaard, wat heeft dit voor gevolgen voor je website?

https:// is de nieuwe standaard, wat heeft dit voor gevolgen voor je website?

Door Wim op 14 april 2016

Steeds meer websites maken gebruik van HTTPS. De website heeft dan een SSL-certificaat om een beveiligde verbinding over https:// mogelijk te maken. Waarom is het nu plotseling zo belangrijk dat je de hele website beveiligt? Dat leg ik je in deze blog graag uit. Lees de blog

WhatsApp voor uw camping? Wij zochten het uit!

WhatsApp voor uw camping? Wij zochten het uit!

Door Joris op 25 maart 2016

WhatsApp heeft de afgelopen jaren wereldwijd een zeer groot marktaandeel weten te bereiken. Zo is de app geïnstalleerd op 92% van Nederlandse smartphones. Lees de blog

Zorg dat uw bedrijfsinformatie in de zoekresultaten klopt

Zorg dat uw bedrijfsinformatie in de zoekresultaten klopt

Door Kaj op 8 februari 2016

Met Google Mijn Bedrijf kunt u zelf uw bedrijfsinformatie definiëren zodat deze altijd goed weergegeven wordt op Google (Search, Maps en Google+) en klanten u altijd kunnen vinden op elk device als mobiel en tablet. Deze online tool vormt een gratis aanvulling op uw bestaande website door een openbare identiteit en aanwezigheid van uw bedrijf te creëren op Google. Lees de blog

Zo haalt u meer uit uw Gastenmailing

Zo haalt u meer uit uw Gastenmailing

Door Joris op 15 december 2015

Een gastenmailing is bij uitstek geschikt om de klantenbinding te vergroten. De ontvanger ontvangt de e-mail(s) namelijk pas nadat er een boeking is gemaakt. Lees de blog

Meer weten?

Wilt u meer weten over onze internet marketing diensten?

Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Tel. +31 (0)73 - 627 12 40
E-mail info@holidaymedia.nl

Contact