De tijden van onpersoonlijke websites zijn voorbij. Zeker in een branche waar emotie en beleving een grote rol spelen bij het oriënteren naar een vakantiebestemming. Stockfoto's zijn meestal universeel en geven niet altijd het gevoel wat u wilt presenteren. Iets te perfecte gezinnetjes uit een tandpasta-reclame op de foto's; Daar prikt een bezoeker van uw website zo doorheen.
Bezoekers willen graag zien hoe het écht is bij u op het bedrijf. Het gebruik van foto's met gewone klanten en medewerkers is de trend. Hiermee creëer je als bedrijf een persoonlijke uitstraling en vertrouwen richting de websitebezoeker.
Focus op uw USP's en breng deze zo mooi mogelijk in beeld. Frisse en verzorgde beelden scheppen onmiddellijk vertrouwen bij de klant.
Mensen zien genieten en kinderen zien spelen en stralen werkt erg aanstekelijk en uitnodigend. Laat dus zien wat voor leuke activiteiten er bij u op het park allemaal mogelijk zijn.
Straal sfeer en beleving uit. Varieer met standpunten en uitsnedes. Doorkijkjes, gezelligheid met het gezin, genieten van spelende kinderen, verschillende verrassende perspectieven, groothoek versus details, kind-perspectief, etc.
Als professioneel fotograaf maak ik voor Holiday Media fotoreportages bij klanten. Ook kunnen wij u adviseren over en ondersteunen met de bewerking van de foto's en de plaatsing ervan in de website. Nieuwsgierig? Graag werken we een vrijblijvend advies voor u uit!