073 - 627 1240
Verslag van de Recreatie Vakbeurs in Hardenberg

Recreatie Vakbeurs 2019

“Wil jij ook een gelikte website?”

Max van Roy Geschreven door Max van Roy op woensdag 4 december 2019

Op 26, 27 en 28 november was de jaarlijkse Recreatie Vakbeurs in Hardenberg en wij stonden hier in onze knalblauwe stand.

De Recreatie Vakbeurs is een mooi samenkomen van alle specialisten van de recreatiebranche en een ideale manier om te kijken wat de trends en ontwikkelingen zijn. Vanuit Holiday Media toonden wij met trots onze Chatbot en gaven een kijkje in onze vernieuwde one-page boekingsstraat. De beurs bood een groot scala aan standhouders en je kwam ogen te kort om alle mooie en nieuwe ontwikkelingen te bekijken.


Chatbot op de vakbeurs

Chatbot

Op onze stand sierde een kleine robot gemaakt van karton. Na een druk op de knalrode knop sprak de chatbot over de vele voordelen en het gemak van het inzetten van een chatbot. Consumenten willen namelijk 24 uur per dag 7 dagen in de week geholpen worden. Voornamelijk buiten kantoortijden. De chatbot is hier een goed middel voor om altijd de klant te kunnen bedienen en om administratieve taken te verlichten door de meest gestelde vragen gemakkelijk te beantwoorden.

Deze blikvanger werd door vele bezoekers opgemerkt en uitgeprobeerd. Het was dus een succes en hopelijk kan Holiday Media in de toekomst voor veel meer bedrijven een chatbot integreren in websites.

Interesse in onze chatbot?

Nieuwe one-page boekingsstraat

One-page boekingsstraat

De afgelopen maanden is Holiday Media bezig geweest met het maken van een vernieuwde boekingsstraat, hierbij ligt de focus op mobile first. De beurs was de aangewezen mogelijkheid om de boekingsstraat te tonen aan bezoekers. Fijn om te zien dat de interesse groot was en dat er enthousiast op werd gereageerd. De nieuwe boekingsstraat is duidelijk een ontwikkeling die zorgt voor een verhoogde conversie in het boekingsproces doordat er minder mensen afhaken.

Meer weten over deze vernieuwde boekingsstraat?

Wil jij ook een ‘gelikte’ website?

Wil jij ook een ‘gelikte’ website?

Een boodschap met een dubbele betekenis. Een website die goed in de smaak valt willen we natuurlijk allemaal. De knalblauwe Holiday Media lolly op de flyer was helemaal een groot succes, vooral bij de kinderen en kleinkinderen.

We kijken terug op een geslaagde beurs waarbij Holiday Media zowel bestaande en nieuwe klanten heeft gesproken. Veel partners waren ook aanwezig, wat altijd een mooi moment biedt om bij te praten en afspraken te maken voor komend jaar. Samen sta je sterker en kijken we positief naar aankomend jaar met veel nieuwe mooie ontwikkelingen.

Over Max van Roy

Max is stagair bij Holiday Media.

Gedurende 5 maanden ga ik onderzoeken hoe de customer journey te optimaliseren. Zowel van klant naar gast als van Holiday Media naar de klant toe.

Lees ook deze blogs

Gebruiksvriendelijke formulieren

Gebruiksvriendelijke formulieren

Door Max op 17 juli 2020

Een lang, onoverzichtelijk en niet bruikbaar formulier kan zorgen voor een hoop afhakers tijdens het boekingsproces. Zonde eigenlijk, want het inzetten van formulieren kan op een hele slimme manier worden toegepast. Als startpunt van interactie met je gast.

Lees de blog

De beste Call-To-Action buttons

De beste Call-To-Action buttons

Door Jasmijn op 3 juli 2020

Naast dat je hordes aan bezoekers wilt op je website is het wel zo fijn als ze bij een bezoek ook meteen actie ondernemen toch? Denk daarbij aan een boeking, contact opnemen of een brochure downloaden. Hierbij zijn 'Call to Action' buttons cruciaal. Dat zo'n button meer is dan een opvallende link met 'lees meer' leg ik je in deze blog graag uit.

Lees de blog

Digitale toegankelijkheid

Digitale toegankelijkheid

Door Jasmijn op 26 juni 2020

Bij het ontwikkelen van een nieuwe website wordt nog vaak uitgegaan van een gemiddelde gebruiker. Alleen bestaat zoiets als een gemiddelde gebruiker helemaal niet en hierdoor wordt de toegankelijk van website voor een behoorlijke grote groep mensen beperkt. Wat kun je doen om je website toegankelijker te maken?

Lees de blog

Positieve communicatie in uitzonderlijke tijden

Positieve communicatie in uitzonderlijke tijden

Door Jasmijn op 23 maart 2020

In een tijd met veel onduidelijkheid en vooral angst, is het altijd goed om te blijven communiceren. Maar hoe ga je daarmee om in tijden van crisis zoals nu met het coronavirus (COVID-19). Dit vraagt om een gedegen aanpak en het betere ‘omdenkwerk’. Op dit moment is het in Nederland alle hens aan dek door het nieuwe Coronavirus. De vele communicatieteams draaien overuren om iedereen van juiste informatie te voorzien. Wij geven tips voor je online communicatie. We doen het tenslotte samen, nietwaar?

Lees de blog