073 - 627 1240
Verslag van de Recreatie Vakbeurs in Hardenberg

Recreatie Vakbeurs 2019

“Wil jij ook een gelikte website?”

Max van Roy Geschreven door Max van Roy op woensdag 4 december 2019

Op 26, 27 en 28 november was de jaarlijkse Recreatie Vakbeurs in Hardenberg en wij stonden hier in onze knalblauwe stand.

De Recreatie Vakbeurs is een mooi samenkomen van alle specialisten van de recreatiebranche en een ideale manier om te kijken wat de trends en ontwikkelingen zijn. Vanuit Holiday Media toonden wij met trots onze Chatbot en gaven een kijkje in onze vernieuwde one-page boekingsstraat. De beurs bood een groot scala aan standhouders en je kwam ogen te kort om alle mooie en nieuwe ontwikkelingen te bekijken.


Chatbot op de vakbeurs

Chatbot

Op onze stand sierde een kleine robot gemaakt van karton. Na een druk op de knalrode knop sprak de chatbot over de vele voordelen en het gemak van het inzetten van een chatbot. Consumenten willen namelijk 24 uur per dag 7 dagen in de week geholpen worden. Voornamelijk buiten kantoortijden. De chatbot is hier een goed middel voor om altijd de klant te kunnen bedienen en om administratieve taken te verlichten door de meest gestelde vragen gemakkelijk te beantwoorden.

Deze blikvanger werd door vele bezoekers opgemerkt en uitgeprobeerd. Het was dus een succes en hopelijk kan Holiday Media in de toekomst voor veel meer bedrijven een chatbot integreren in websites.

Interesse in onze chatbot?

Nieuwe one-page boekingsstraat

One-page boekingsstraat

De afgelopen maanden is Holiday Media bezig geweest met het maken van een vernieuwde boekingsstraat, hierbij ligt de focus op mobile first. De beurs was de aangewezen mogelijkheid om de boekingsstraat te tonen aan bezoekers. Fijn om te zien dat de interesse groot was en dat er enthousiast op werd gereageerd. De nieuwe boekingsstraat is duidelijk een ontwikkeling die zorgt voor een verhoogde conversie in het boekingsproces doordat er minder mensen afhaken.

Meer weten over deze vernieuwde boekingsstraat?

Wil jij ook een ‘gelikte’ website?

Wil jij ook een ‘gelikte’ website?

Een boodschap met een dubbele betekenis. Een website die goed in de smaak valt willen we natuurlijk allemaal. De knalblauwe Holiday Media lolly op de flyer was helemaal een groot succes, vooral bij de kinderen en kleinkinderen.

We kijken terug op een geslaagde beurs waarbij Holiday Media zowel bestaande en nieuwe klanten heeft gesproken. Veel partners waren ook aanwezig, wat altijd een mooi moment biedt om bij te praten en afspraken te maken voor komend jaar. Samen sta je sterker en kijken we positief naar aankomend jaar met veel nieuwe mooie ontwikkelingen.

Over Max van Roy

Max is stagair bij Holiday Media.

Gedurende 5 maanden ga ik onderzoeken hoe de customer journey te optimaliseren. Zowel van klant naar gast als van Holiday Media naar de klant toe.

Lees ook deze blogs

Humor en gevatte reacties, slim of gevaarlijk bij klantcontact?

Humor en gevatte reacties, slim of gevaarlijk bij klantcontact?

Door Jasmijn op 15 november 2019

Het slechte weer, een koude maaltijd of lange wachtrijen. Als het aan ons ligt klagen we wat af. We zijn zo gewend om onze mening te laten horen dat gevat reageren als bedrijf soms onmisbaar is. Maar wat kan wel en wat kan niet in een professionele organisatie als het om humor in je klantcontact gaat?

Lees de blog

Hoe werkt het indexeren van je website in Google?

Hoe werkt het indexeren van je website in Google?

Door Jasmijn op 1 november 2019

Als je net een nieuwe website hebt dan wil je ook snel gevonden worden in Google. Enthousiasme maakt dan snel plaats voor ongeduld. Het indexeren duurt gemiddeld vier dagen tot wel één maand. En dat is niet voor niks, je bent tenslotte niet de enige website die gevonden wil worden.

Lees de blog

Terugblik op onze relatiedag

Terugblik op onze relatiedag

Door Jasmijn op 25 oktober 2019

Op 8 oktober vond onze relatiedag plaats in het inspirerende GeoFort in Herwijnen. Deze dag stond in het teken van grenzeloze gastvrijheid. Een breed thema waarbij techniek en persoonlijk contact naadloos in elkaar overlopen en elkaar versterken. De opkomst was goed en vanuit alle windstreken waren de recreatieondernemers goed vertegenwoordigd.

Lees de blog

Effectief overtuigen met sociale bewijskracht

Effectief overtuigen met sociale bewijskracht

Door Jasmijn op 16 juli 2019

Als consument krijgen we veel keuzes voorgeschoteld. We weten eigenlijk niet wat we precies willen. Wat is nu het beste? Wat doen we? Dat wat anderen ook kopen, want dan zal het toch wel goed zijn? Vooral online maken we graag gebruik van sociale bewijskracht. Het is één van de krachtigste beïnvloedingswapens. Ik leg deze typische vorm van consumentengedrag voor je onder de loep en laat je zien hoe je er zelf gebruik van kunt maken.

Lees de blog