Door Kaj op 4 november 2022
Elk zelfstandig recreatiebedrijf is uniek en heeft een eigen huisstijl, doelgroep en identiteit. Opvallen met een eigen uitstraling maakt onderscheid en geeft uiteindelijk ook herkenbaarheid. Niet onbelangrijk voor je belangrijkste marketingstool online: je website! Lees de blog
Door Max op 22 april 2022
Google stopt volgende jaar met Universal Analytics. Google Analytics 4 (GA4) is de opvolger en heeft veel nieuwe mogelijkheden. Hoog tijd dus om hier wat meer over te vertellen. Lees de blog
Door Joris op 29 juli 2020
Een belangrijk onderdeel van het traject van de bezoekers van je website is hun zoektocht. Waar vinden ze de informatie die ze zoeken? En hoe breng je dit goed in beeld zodat je hiervan kunt leren? Je moet als het ware in de huid kruipen van je potentiële klant en meebewegen in de manier waarop we door de tijd heen op zoek gaan naar informatie. Lees de blog
Door Max op 17 juli 2020
Een lang, onoverzichtelijk en niet bruikbaar formulier kan zorgen voor een hoop afhakers tijdens het boekingsproces. Zonde eigenlijk, want het inzetten van formulieren kan op een hele slimme manier worden toegepast. Als startpunt van interactie met je gast. Lees de blog
Door Jasmijn op 3 juli 2020
Naast dat je hordes aan bezoekers wilt op je website is het wel zo fijn als ze bij een bezoek ook meteen actie ondernemen toch? Denk daarbij aan een boeking, contact opnemen of een brochure downloaden. Hierbij zijn 'Call to Action' buttons cruciaal. Dat zo'n button meer is dan een opvallende link met 'lees meer' leg ik je in deze blog graag uit. Lees de blog
Door Jasmijn op 26 juni 2020
Bij het ontwikkelen van een nieuwe website wordt nog vaak uitgegaan van een gemiddelde gebruiker. Alleen bestaat zoiets als een gemiddelde gebruiker helemaal niet en hierdoor wordt de toegankelijk van website voor een behoorlijke grote groep mensen beperkt. Wat kun je doen om je website toegankelijker te maken? Lees de blog
Door Jasmijn op 23 maart 2020
In een tijd met veel onduidelijkheid en vooral angst, is het altijd goed om te blijven communiceren. Maar hoe ga je daarmee om in tijden van crisis zoals nu met het coronavirus (COVID-19). Dit vraagt om een gedegen aanpak en het betere ‘omdenkwerk’. Op dit moment is het in Nederland alle hens aan dek door het nieuwe Coronavirus. De vele communicatieteams draaien overuren om iedereen van juiste informatie te voorzien. Wij geven tips voor je online communicatie. We doen het tenslotte samen, nietwaar? Lees de blog
Door Jasmijn op 13 maart 2020
Ooit deze hippe termen voorbij horen komen: Customer journey, storytelling en user experience? Ze hebben allemaal te maken met overbrengen van de online klantbeleving. Graag vertel ik je waarom deze online klantbeleving zo belangrijk is en hoe dit binnen je website kan worden verbeterd. Dit zodat offline en online klantbeleving beter op elkaar wordt afgestemd. Lees de blog
Door Hans op 9 maart 2020
Een veel voorkomende scene in Amerikaanse films, werknemer gaat vertrekken en kan in 5 minuten z'n werkplek opruimen en verlaat met een doosje met daarin een plantje, een foto van de familie, een koffiemok en een pennensetje het bedrijf. Zo is dat bij mij niet gegaan. Lees de blog
Door Jasmijn op 28 februari 2020
Een nieuwe website is een grote maar ook een uitdagende klus. Er liggen vast nog wel ergens folders met pakkende teksten die we kunnen hergebruiken en een neef heeft ooit eens leuke foto's gemaakt op het terrein. Als we dat combineren met de kleur blauw uit het logo zijn we al een heel eind toch? Of toch niet? In deze blog leggen we graag de voordelen uit van een “content first” aanpak bij de ontwikkeling van een nieuwe website. Lees de blog
Door Jasmijn op 14 februari 2020
Een website groeit met je bedrijf mee en moet altijd up-to-date zijn. Het is vaak het eerste contactmoment met een bezoeker en kan alles maken of breken. Dit kan door het updaten van het design maar ook zeker de techniek draagt bij aan de ontwikkeling van je website. In deze blog geven we 7 goede redenen voor een vernieuwing van je website. Lees de blog
Door Niels op 31 januari 2020
Tijdens mijn studie Communicatie en Multimedia Design ben ik in contact gekomen met de ontwerpcirkel. Dit is een manier waarmee je houvast krijgt tijdens het ontwerpproces van een product. Lees de blog
Door Jasmijn op 17 januari 2020
Landingspagina's inzetten om van je bezoekers klanten te maken. Dat is een slimme manier om bezoekers te laten landen en juist te informeren en te overtuigen door alleen hetgeen te tonen wat echt relevant voor ze is. Lees de blog
Door Wim op 31 december 2019
Het succes van 2019, we maakten het mogelijk met 14 enthousiaste Holidayers. Bekijk het jaar in deze infographic. Lees de blog
Door Max op 15 november 2019
Op 26, 27 en 28 november was de jaarlijkse Recreatie Vakbeurs in Hardenberg en wij stonden hier in onze knalblauwe stand. Lees de blog
Door Jasmijn op 15 november 2019
Het slechte weer, een koude maaltijd of lange wachtrijen. Als het aan ons ligt klagen we wat af. We zijn zo gewend om onze mening te laten horen dat gevat reageren als bedrijf soms onmisbaar is. Maar wat kan wel en wat kan niet in een professionele organisatie als het om humor in je klantcontact gaat? Lees de blog
Door Jasmijn op 1 november 2019
Als je net een nieuwe website hebt dan wil je ook snel gevonden worden in Google. Enthousiasme maakt dan snel plaats voor ongeduld. Het indexeren duurt gemiddeld vier dagen tot wel één maand. En dat is niet voor niks, je bent tenslotte niet de enige website die gevonden wil worden. Lees de blog
Door Jasmijn op 25 oktober 2019
Op 8 oktober vond onze relatiedag plaats in het inspirerende GeoFort in Herwijnen. Deze dag stond in het teken van grenzeloze gastvrijheid. Een breed thema waarbij techniek en persoonlijk contact naadloos in elkaar overlopen en elkaar versterken. De opkomst was goed en vanuit alle windstreken waren de recreatieondernemers goed vertegenwoordigd. Lees de blog
Door Jasmijn op 16 juli 2019
Als consument krijgen we veel keuzes voorgeschoteld. We weten eigenlijk niet wat we precies willen. Wat is nu het beste? Wat doen we? Dat wat anderen ook kopen, want dan zal het toch wel goed zijn? Vooral online maken we graag gebruik van sociale bewijskracht. Het is één van de krachtigste beïnvloedingswapens. Ik leg deze typische vorm van consumentengedrag voor je onder de loep en laat je zien hoe je er zelf gebruik van kunt maken. Lees de blog
Door Frans op 28 juni 2019
Foto's zorgen voor een groot deel voor de beleving op een website. Goede foto's zijn daarom essentieel om de juiste sfeer over te brengen en zo je product of dienst te verkopen. Nu het kampeerseizoen weer in volle gang is en de zon zich steeds vaker laat zien, is dit de ideale tijd om nieuw beeldmateriaal vast te leggen. Lees de blog
Door Jasmijn op 28 mei 2019
Hoera, het is vandaag de Dag van de Hamburger! En wij vieren mee. Het hamburgermenu is een veelbesproken onderwerp bij Holiday Media. En dan hebben we het over die drie horizontale streepjes die als menu navigatie dienen in een website. Lees de blog
Door Kaj op 24 mei 2019
De plattegrond is een onmisbaar onderdeel van een recreatiebedrijf op een website. Een goede plattegrond is een belangrijke manier om een gast kennis te laten maken met een camping of bungalowpark. Het draagt bij aan de sfeer en inspireert gasten om een vakantie te boeken. Lees de blog
Door Twan op 19 april 2019
We zijn continu bezig met het verbeteren van onze producten en diensten. Ontwikkelingen in de markt, wensen van klanten, nieuwe mogelijkheden van onze gekoppelde reserveringssystemen of juist in-house ontstane ideeën vormen veelal een bron van nieuwe features. In dit blogartikel doen we uit de doeken hoe een feature vanuit de tekentafel uiteindelijk in onze producten terecht komt. Lees de blog
Door Frans op 5 april 2019
Gebruik subtiele animaties in je design om nadruk te leggen op bepaalde onderdelen die op dat moment belangrijk zijn. Lees de blog
Wilt u meer weten over onze internet marketing diensten?
Neem vrijblijvend contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Tel. +31 (0)73 - 627 12 40
E-mail info@holidaymedia.nl