073 - 627 1240

Marijn Eijsink

Consultant bij Holiday Media

Wie is Marijn Eijsink?

De combinatie van internet met de leuke en dynamische recreatiebranche vind ik erg interessant.

Ik ben sinds februari 2009 werkzaam bij Holiday Media als consultant. Als consultant ben ik het eerste aanspreekpunt voor mijn klantportfolio, en ben ik van begin tot eind betrokken bij kleine én grote online vraagstukken. Tijdens mijn studie 'Communicatie' aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen ben ik me gaan interesseren voor internet en nieuwe media.

In mijn werkervaring voor Holiday Media en in mijn tijd bij Holiday Media tot dusverre is die interesse altijd gebleven. De combinatie van internet met de leuke en dynamische recreatiebranche vind ik erg interessant. De enorme ontwikkeling die de branche op dit moment doormaakt bevindt zich voor een groot gedeelte online, ik vind het erg boeiend en leuk om hier namens Holiday Media bij betrokken te zijn.

In mijn vrije tijd ben ik zowel actief als passief een enorme voetballiefhebber, speel ik tafeltennis en hou ik van muziek en films.

 

Marijn blogt!

Mobile-first indexering van Google

Mobile-first indexering van Google

Door Marijn op 3 augustus 2018

Elke keer als Google iets verandert in haar algoritme of hierover iets publiceert spitst heel tech- en marketingland zijn oren. "Wat betekent dit voor de techniek achter onze website?" en "Hoe moeten we hier met onze content marketing op inspelen?" Lees de blog

Hoe presteert je website? Haal waardevolle informatie uit Google Analytics

Hoe presteert je website? Haal waardevolle informatie uit Google Analytics

Door Marijn op 12 december 2017

Je hebt vast al wel een idee hoeveel bezoekers je website maandelijks ongeveer krijgt. Google Analytics biedt standaard een schat aan waardevolle gegevens over het gebruik van je website. In deze blog geeft Marijn een aantal concrete tips waar je direct mee aan de slag kunt als je nog niet zo bedreven bent in het gebruik van Google Analytics. Lees de blog

Veilig online reserveringen betalen

Veilig online reserveringen betalen

Door Marijn op 21 september 2017

Hoe bied je je gasten de zekerheid van veilig online betalen en welke mogelijkheden zijn er? En geldt dit ook voor de buitenlandse gasten? Lees de blog

De klantreis van uw gast, deel 3: De gast is bij u op vakantie en wat jammer dat het weer voorbij is

De klantreis van uw gast, deel 3: De gast is bij u op vakantie en wat jammer dat het weer voorbij is

Door Marijn op 30 september 2015

Misschien is de vakantie zelf wel de belangrijkste fase van de klantreis. Ook hierin kan online marketing zeker van toegevoegde waarde zijn om service te bieden aan uw gasten. Zorg ervoor dat u uw gast ook na het verblijf op het park niet uit het oog verliest. Lees de blog