073 - 627 1240

Marijn Eijsink

Consultant bij Holiday Media

Wie is Marijn Eijsink?

De combinatie van internet met de leuke en dynamische recreatiebranche vind ik erg interessant.

Ik ben sinds februari 2009 werkzaam bij Holiday Media als consultant. Als consultant ben ik het eerste aanspreekpunt voor mijn klantportfolio, en ben ik van begin tot eind betrokken bij kleine én grote online vraagstukken. Tijdens mijn studie 'Communicatie' aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen ben ik me gaan interesseren voor internet en nieuwe media.

In mijn werkervaring voor Holiday Media en in mijn tijd bij Holiday Media tot dusverre is die interesse altijd gebleven. De combinatie van internet met de leuke en dynamische recreatiebranche vind ik erg interessant. De enorme ontwikkeling die de branche op dit moment doormaakt bevindt zich voor een groot gedeelte online, ik vind het erg boeiend en leuk om hier namens Holiday Media bij betrokken te zijn.

In mijn vrije tijd ben ik zowel actief als passief een enorme voetballiefhebber, speel ik tafeltennis en hou ik van muziek en films.

 

Marijn blogt!

De klantreis van uw gast, deel 3: De gast is bij u op vakantie en wat jammer dat het weer voorbij is

De klantreis van uw gast, deel 3: De gast is bij u op vakantie en wat jammer dat het weer voorbij is

Door Marijn op 30 september 2015

Misschien is de vakantie zelf wel de belangrijkste fase van de klantreis. Ook hierin kan online marketing zeker van toegevoegde waarde zijn om service te bieden aan uw gasten. Zorg ervoor dat u uw gast ook na het verblijf op het park niet uit het oog verliest. Lees de blog

De klantreis van uw gast, deel 2: Vakantie boeken en de voorpret

De klantreis van uw gast, deel 2: Vakantie boeken en de voorpret

Door Marijn op 23 september 2015

In de vorige blog hebben we aandacht besteed aan de zoekende vakantieganger. In deze blog gaan we verder in op wat er allemaal bij uw gast gebeurt nèt voordat hij boekt, tijdens het maken van de boeking en na het maken van de boeking. Lees de blog

De klantreis van uw (potentiële) gast: Wat kan online marketing hierin doen?

De klantreis van uw (potentiële) gast: Wat kan online marketing hierin doen?

Door Marijn op 16 september 2015

In de komende blogartikelen zullen we aandacht geven aan de verschillende fases van de vakantieboeker: uw potentiële gast. Het doel van deze artikelen is om u de vraag te laten stellen: benut ik elke kans al optimaal of liggen hier mogelijk nog kansen om te optimaliseren? Lees de blog

De hele wereld gaat mobiel, en onze website dan?

Door Marijn op 12 mei 2015

Smartphones en tablets zijn niet meer uit ons dagelijks bestaan weg te denken. Dit is geen nieuws. De enorme vaart die deze ontwikkeling neemt nog altijd wel. Lees de blog