Het begint met vragen en luisteren. Elkaar begrijpen is de basis voor een goede samenwerking.
Sinds maart 2014 ben ik actief als consultant bij Holiday Media. De affiniteit met het internet is in de vorige eeuw ontstaan, bij het aanschaffen van mijn eerste computer.
De interesse voor het maken van websites kwam toen al snel, met het opzetten van een eenvoudige HTML website en deze vervolgens steeds verder uit te bouwen met nieuwe ontwikkelingen vanuit de branche.
Uit studies en werkervaringen heb ik geleerd dat de basis van een goede samenwerking ligt in vertrouwen. Met heldere afspraken en duidelijke verwachtingen elkaar helpen, om zo een goed mogelijk resultaat te krijgen.
Naast mijn werk ben ik veel bezig met het maken van muziek als gitarist in een band. Daarnaast sta ik een aantal keer per week op de mat met Jiu Jitsu.
Door Kaj op 4 november 2022
Elk zelfstandig recreatiebedrijf is uniek en heeft een eigen huisstijl, doelgroep en identiteit. Opvallen met een eigen uitstraling maakt onderscheid en geeft uiteindelijk ook herkenbaarheid. Niet onbelangrijk voor je belangrijkste marketingstool online: je website! Lees de blog
Door Kaj op 24 mei 2019
De plattegrond is een onmisbaar onderdeel van een recreatiebedrijf op een website. Een goede plattegrond is een belangrijke manier om een gast kennis te laten maken met een camping of bungalowpark. Het draagt bij aan de sfeer en inspireert gasten om een vakantie te boeken. Lees de blog
Door Kaj op 22 februari 2019
Waarschijnlijk maak je er al gebruik van zonder dat je je er bewust van bent, een 'Mijn Omgeving'. Denk hierbij aan een persoonlijk dashboard dat toegankelijk is met een gebruikersnaam en wachtwoord. Lees de blog
Door Kaj op 30 september 2016
De mening van anderen maakt een niet tastbaar product als vakantie boeken of weekend weg toegankelijker. In deze blog legt Kaj de meerwaarde van beoordelingen uit en geeft hij 5 praktische tips voor het opzetten van een goede vragenlijst. Lees de blog