Voor elke vraag van een klant probeer ik een oplossing te zoeken.
Als Consultant van Holiday Media ben ik dagelijks bezig met (nieuwe) internetvraagstukken en probeer ik onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit kan zijn bij een eenvoudige aanpassing van de website, maar ook bij uitgebreidere wensen voor een herindeling van de website. Voor elke vraag van de klant proberen we een oplossing te zoeken. Bij prospects en nieuwe klanten ga ik doorgaans op bezoek om het bedrijf te bekijken. Dit kan ik dan weer gebruiken als we eenmaal beginnen met de het ontwerpen van de website om de webdesigner te instrueren.
Buiten mijn werk bij Holiday Media gebruik ik mijn vrije tijd om zo veel mogelijk te sporten, films te kijken en muziek te luisteren.
Door Joris op 29 juli 2020
Een belangrijk onderdeel van het traject van de bezoekers van je website is hun zoektocht. Waar vinden ze de informatie die ze zoeken? En hoe breng je dit goed in beeld zodat je hiervan kunt leren? Je moet als het ware in de huid kruipen van je potentiële klant en meebewegen in de manier waarop we door de tijd heen op zoek gaan naar informatie. Lees de blog
Door Joris op 28 december 2018
Chat en messaging zijn al lang niet meer alleen bedoeld om vragen van klanten te beantwoorden. Door op het juiste moment een digitaal gesprek te beginnen, kun je zorgen dat jouw conversie een stuk hoger wordt. Benieuwd welke opvallende trends er spelen? Ik vertel je meer in deze blog. Lees de blog
Door Joris op 14 december 2017
Om inzicht te krijgen in het zoekgedrag van potentiële gasten op een website wordt vaak Google Analytics ingezet. Hier is waardevolle informatie uit te halen, maar er zijn nog meer mogelijkheden. Al enige tijd is Hotjar goed op weg om een hele nieuwe kijk te geven op het gedrag van websitebezoekers. Lees de blog
Door Joris op 25 maart 2016
WhatsApp heeft de afgelopen jaren wereldwijd een zeer groot marktaandeel weten te bereiken. Zo is de app geïnstalleerd op 92% van Nederlandse smartphones. Lees de blog