073 - 627 1240
Strandpark De Zeeuwse Kust

Projectcase

Strandpark De Zeeuwse Kust

Nieuwe website voor Strandpark De Zeeuwse Kust

We mochten aan de slag met een nieuwe website voor Strandpark De Zeeuwse Kust. De wens: een website met veel beleving, een duidelijke identiteit en een gemakkelijk boekingsproces. Wij gingen aan de slag en maakten de vertaalslag naar een modern design, een gebruiksvriendelijke boekingsstraat en ruimte voor veel beeld en video.

Divers aanbod

Divers aanbod

Strandpark de Zeeuwse Kust biedt een ruim aanbod aan verblijfsmogelijkheden. Zo kan er gekozen worden voor een diversiteit aan vakantiehuisjes, kampeer- en camperplaatsen en speciale hotelsuites. Het moet dan ook voor de gast duidelijk zijn waar zij een relevant aanbod kunnen vinden. Per verblijfsmogelijkheid, zoals bij vakantiehuisjes, is het gemakkelijk om de verschillende objecttypes te bekijken. Zo zijn er bij chalets ruim 8 verschillende mogelijkheden te boeken.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen in een goed overzicht

Er worden vaak dezelfde vragen gesteld. Dit zorgde voor veel administratieve werkzaamheden voor de receptie. Door een overzichtelijke lijst te bieden met veel gestelde vragen, gesplitst per categorie, wordt de onzekerheid weggenomen bij de boekende gast. De extra functie, waarbij er meteen een zoekterm kan worden gebruikt, maakt het nog laagdrempeliger om informatie in te winnen. Dit draagt bij aan het vertrouwen tijdens het boeken.

Plek naar keuze

Plek naar keuze

Op een groot park met veel terugkerende gasten is het een veel voorkomende wens dat men een vookeursplaats kan kiezen voor een tent of vakantiehuisje. Op de detailpagina wordt dit dan ook mogelijk gemaakt. Per objecttype worden de verschillende objecten weergegeven op de plattegrond. Zo kan de gast direct met voorkeur boeken om zo de ideale plek vast te leggen.

Prijzen in de kalender

Tonen van prijzen in de kalender

Transparantie in de opbouw van prijzen speelt een belangrijke rol in het boekingsproces. Hiervoor is er gekozen om de verschillende prijzen al in de kalender te tonen. Zo kan de boekende gast meteen zien wat de verschillen in prijs op specifieke dagen zijn.

Overtuigingstechnieken

24 uur kosteloos bedenktijd

Door de gehele website worden er overtuigingstechnieken toegepast. Zo wordt er tijdens het boeken getoond dat er 24 uur kosteloos bedenktijd is om te annuleren.

Betaalmogelijkheden

De opsomming van verschillende betaalmogelijkheden straalt professionaliteit uit en neemt de vraag weg hoe de som kan worden voldaan.

Reviews in cijfers

Potentiële gasten zijn gevoelig voor de mening van voorgaande bezoekers. Hoe hebben zij het ervaren? Wat waren de bevindingen? Door de uitkomst van reviews in cijfers en sterren op cruciale plekken te tonen kan dit bijdragen aan de overtuiging tot boeken.

Uw project?

Heeft u vragen over dit project of bent u nieuwsgierig wat wij voor u kunnen betekenen? We denken graag met u mee.

Neem contact op