073 - 627 1240
Content met je content?

5 recreatie trends en online ontwikkelingen

Geschreven door Jasmijn Pols op donderdag 14 september 2017

De online wereld is een dynamische omgeving. Samen met een veeleisende consument is het zaak om de ontwikkelingen aandachtig in de gaten te houden en waar nodig op in te spelen. Wij zetten de belangrijkste trends op een rijtje.

5. Flexibiliteit is wat we willen

Als het aan de consument ligt willen we flexibiliteit in de aankomst- en vertrektijden. Het zelf willen bepalen en daarin flexibel zijn, wordt steeds meer gepromoot. Geen verplichtingen maar meegaan in de wensen en eisen van de consument. Steeds meer ondernemers wijken af van verplichte arrangementen en vaste tijden van aankomst en vertrek. Voorbeeld: Center Parcs

Tot slot

Inspelen op het veranderende consumentengedrag is een blijvende uitdaging. Een website moet meer zijn dan alleen een communicatiekanaal, het moet bijdragen aan het gemak, beleving en een uitstekende service. Een vakantie begint al bij het bezoeken van je website. Benieuwd hoe wij dit aanpakken bij het ontwikkelen van websites voor onze klanten, neem dan contact met ons op!

Over Jasmijn Pols

Jasmijn is Online Content Marketeer bij Holiday Media.

Het vertellen van het juiste online verhaal om uw doelgroep te bereiken. Niet schrijven wat mensen moeten lezen maar wat ze willen lezen. Dat is de basis.

Bronnen

1 Rabobank Cijfers & Trends