Nieuw: verlaten kassabon
De nieuwste toevoeging aan de one-page boekingsstraat is een veelgevraagde wens, namelijk de "Verlaten kassabon" (ook wel "abandoned shopping cart") functionaliteit. Hiermee maken we een bekende marketingtechniek uit webshop- en travelland nu ook mogelijk voor alle HolidayAgent gebruikers.
Het idee van deze functionaliteit is dat twijfelende boekers die hun boeking (nog) niet afronden opgeslagen kunnen worden en per mail geautomatiseerd benaderd kunnen worden om de boeking af te ronden. Zo'n e-mail funnel kan volledig binnen HolidayAgent ingericht worden met desgewenst meerdere opvolgmomenten. Denk dan aan een e-mail 2 uur na het verlaten van de boeking en nog eens 2 dagen daarna. Vanuit de link in deze e-mail kan de boeker zijn boeking definitief maken. Eventueel zou deze potentiële gast zelfs een persoonlijke korting aangeboden kunnen worden.
Het is ook mogelijk om zo'n funnel in te richten in een extern systeem als bijvoorbeeld Clang, mocht je dat al gebruiken.
Met een unieke campagne-parameter zorgen we er voor dat je precies in Google Analytics ziet hoeveel boekingen de verlaten kassabon e-mails hebben opgeleverd.
Interesse om de Verlaten kassabon module voor je park in te zetten? Neem dan contact met ons op.
|