HolidayAgent Update: oktober 2020

HolidayAgent Update oktober 2020

Graag praten we u als gebruiker van HolidayAgent bij over de laatste ontwikkelingen. Zoals u misschien weet, heeft HolidayAgent elke twee weken een release waarin bugs gefixed worden en nieuwe features beschikbaar komen. In deze update lichten we een aantal interessante nieuwe mogelijkheden toe. Heeft u hier vragen over? Of wilt u iets inzetten voor uw website? Of mist u juist een functie in HolidayAgent? Neem dan contact met ons op!

 •  Pre-boeking kassabon
 •  Duidelijkere wisseldagen in de kalender
 •  Last minute pre-paid boeken
 •  Verbeteringen enquête module
 •  Optieboeking
 •  Subreserveringen in de Mijn Omgeving
 •  Kenteken in reservering
 •  Directe support vanuit de Admin
 •  Beveiliging op IP-adres
 •  Verwacht: Abandoned shopping cart


Pre-boeking kassabon

Pre-boeking kassabon

Met deze nieuwe widget is het mogelijk om in een stap vóór de boekstraat al de kassabon te laden. Bijvoorbeeld op de accommodatie detailpagina. Het voordeel hiervan is dat de bezoeker de gehele boeking al een stap eerder opgesplitst ziet voor zijn of haar reisgezelschap. Dus niet meer de standaard prijs voor 2 personen maar de complete prijs op basis de gewenste samenstelling. Dit maakt het boekingsproces weer een stukje transparanter. Ook bevordert dit de laadsnelheid van de boekstraat, omdat de kassabon al doorgerekend is.


Duidelijkere wisseldagen in de kalender

Het is nu mogelijk om in de kalender de bezette en vrije dagen middels schuine vlakken in de dagen te tonen. Dit wordt vaak gezien als iets gebruiksvriendelijker omdat het dan duidelijk is dat het om een wisseldag gaat.

H

 

Activeer dit voor mij

 

Last minute pre-paid boeken

Voor de meeste parken is het online betalen iets wat aangeboden wordt op de bedankpagina van de boeking, dus ná de boeking. In sommige gevallen wordt er voor gekozen om dit 'pre-paid' te gebruiken, dus dat er betaald moét worden om de boeking af te kunnen ronden. Hierin is nu een mooie tussenweg mogelijk, namelijk 'last minute pre-paid boeken'. Dit wil zeggen dat alleen last minute boekers (bijvoorbeeld 14 dagen voor aankomst) verplicht moeten betalen om de boeking af te kunnen ronden.


 

Activeer dit voor mij

 
 

Vraag informatie over online betalen aan

 

Verbeteringen enquête module

Om de HolidayAgent enquête module verder te verbeteren hebben we het nu mogelijk gemaakt om één vraag te gebruiken in meerdere enquêtes. Wanneer u bijvoorbeeld een aparte enquête heeft voor een specifieke accommodatie, kunt u algemene vragen over uw park in de verschillende enquêtes gebruiken. Dit maakt het beheer eenvoudiger en geeft ook een beter inzicht in de statistieken.

Specifiek voor gebruikers van Stratech RCS Enterprise: De enquête module kan nu ook gekoppeld worden met Stratech, zodat de enquête resultaten ook in Stratech (en daarmee ook Insight en Campaign) staan.

De komende maanden krijgt de enquête module verdere optimalisaties. Denk hierbij aan meer en verbeterde mogelijkheden voor statistieken en inzicht vanuit de Admin. En de mogelijkheid om een vraag voor één specifieke taal in te stellen.


Optieboeking (RCSE)

Twijfelende bezoekers over de streep trekken? Voor gebruikers van Stratech RCS Enterprise is het vanaf nu mogelijk om een optieboeking in te bouwen in de website. Zo kan de gast een optie vastleggen op de website zonder dat hij of zij ergens aan vastzit. In het boekingsproces voor een optieboeking is het bijvoorbeeld mogelijk om andere teksten te tonen, andere (minder) formuliervelden te tonen en een andere bevestigingsmail te versturen.

Gebruikt u een ander reserveringssysteem en lijkt dit u interessant? We onderzoeken dan graag of dit ook voor u mogelijk te maken is!


Subreserveringen in de Mijn Omgeving (RCSE)

Specifiek voor gebruikers van Stratech RCS Enterprise hebben we het in navolging op de uitbreiding van Stratech mogelijk gemaakt om subreserveringen te tonen in de Mijn Omgeving onder de hoofdboeking.


Kenteken

Kenteken in reservering (RCS, EveryOffice)

Specifiek voor gebruikers van Stratech RCS Basis en EveryOffice kan nu het kenteken worden opgegeven bij het maken van een boeking. Deze wordt dan netjes in het juiste veld binnen RCS en EveryOffice weggeschreven. Bij o.a. RCS Enterprise was dit al mogelijk.


Online support via chat

Directe support vanuit de Admin

Bent u ingelogd in de HolidayAgent Admin en heeft u ergens een vraag over? Vanaf nu staat onze servicedesk u hier graag te woord met onze chat. Uiteraard mag u ons ook nog steeds bellen of mailen, maar als u tussendoor even een korte vraag heeft helpen we u graag verder via onze chat!


Beveiliging op IP-adres

Het is vanaf nu mogelijk om de HolidayAgent Admin extra te beveiligen op IP-adres, zodat alleen vanaf uw park en/of thuislocatie kan worden ingelogd. Wilt u deze extra beveiliging activeren? Stuur ons dan een chatbericht op het moment dat u bent ingelogd.


Verwacht: Abandoned shopping cart

We zijn op dit moment bezig met het ontwikkelen van een Abandoned shopping cart (Verlaten winkelwagen). Daarbij worden niet afgeronde boekingen (en de bijbehorende gegevens) opgeslagen in HolidayAgent. Dit willen we mogelijk gaan maken door bij het starten van het boekingsproces te vragen naar het e-mail adres van de bezoeker. Dit geeft u als park de mogelijkheid om opvolging te bieden aan niet afgeronde boekingen. Heeft u hier interesse in? We houden u graag persoonlijk op de hoogte.


 

Ik heb interesse

 
Verlaten winkelwagen

Onderwerpen in het Helpcentrum

In het Helpcentrum vindt u antwoord op veelgestelde vragen, bijvoorbeeld:

 •  Deeplinken naar een pagina met variabelen mogelijk?
 •  Kan ik meekijken met mijn gasten in de Mijn Omgeving?
 •  Hoe voorkom ik boekingen van alleenreizende jongeren?
 •  Hoe krijg ik nieuwe object(types) online boekbaar?
 •  Bekijk alle veelgestelde vragen...

Volg ons op social media en blijf op de hoogte
Volg ons op Twitter Volg ons op Facebook Volg ons op Instagram Volg ons op LinkedIn Abonneer op ons YouTube kanaal

© 2020 Holiday Media, alle rechten voorbehouden