HolidayAgent Update: augustus 2019

HolidayAgent Update augustus 2019

De eerste schoolvakanties zijn weer voorbij en de laatste drukke weken van het hoogseizoen zijn aangebroken. Hopelijk sluiten we dit seizoen af met nog een paar mooie zomerse weken voor de drukte weer afneemt. Wij hebben in deze periode doorgewerkt aan diverse ontwikkelingen en nieuwe mogelijkheden binnen HolidayAgent. We praten u graag even bij in deze update.

 •  

Alles in één keer betalen in de Mijn omgeving

 •  

Betaling opnieuw registreren of verwerken

 •  

Boekbare periode instellen per objecttype

 •  

Betaallink in e-mailbevestiging na boeking


Alles in één keer betalen in de Mijn omgeving

Voorheen was het al mogelijk om zowel de aanbetaling als een termijnbetaling te voldoen vanuit de Mijn omgeving. Hier is een mogelijkheid bijgekomen. Het is nu mogelijk om het volledige bedrag in één keer te voldoen. Zo wordt de optie geboden aan de gast om dit in delen of in één keer over te maken.

Alles in een keer betalen in de Mijn omgeving

Betaling opnieuw registreren of verwerken

Als de verbinding wegvalt of er een technisch mankement voordoet tijdens de betaling, kan het zijn dat een betaling wel is afgerond maar niet goed wordt geregistreerd in het reserveringssysteem. In het backend van HolidayAgent is het nu mogelijk hiervan een duidelijk overzicht te krijgen en de betaling opnieuw te registreren of de reservering te markeren als al geregistreerd.

Betaling opnieuw registreren

Boekbare periode instellen per objecttype

Het was al mogelijk om in te stellen dat er bijvoorbeeld niet op de dag van vandaag geboekt mag worden, of dat er bijvoorbeeld geboekt mag worden tot 31-12-2019. Dit hebben we nu uitgebreid zodat dit ook instelbaar is op objecttype niveau. Zo kunt u bijvoorbeeld instellen dat er bij kampeerplaatsen wel op de dag zelf mag worden geboekt maar bij verhuuraccommodaties niet.

Boekbare periode instellen per objecttype

Betaallink in e-mailbevestiging na boeking

Het is nu mogelijk om in de e-mail die men krijgt na een reservering direct een betaallink te plaatsen. U kunt kiezen tussen een link met de eerste termijn of een link met het gehele bedrag van de reservering.


Onderwerpen in het Helpcentrum

In het Helpcentrum vind u antwoord op veelgestelde vragen, bijvoorbeeld:

 •  

Deeplinken naar een pagina met variabelen mogelijk?

 •  

Kan ik meekijken met mijn gasten in de Mijn Omgeving?

 •  

Hoe voorkom ik boekingen van alleenreizende jongeren?

 •  

Hoe krijg ik nieuwe object(types) online boekbaar?

 •  

Bekijk alle veelgestelde vragen...

Volg ons op social media en blijf op de hoogte
Volg ons op Twitter Volg ons op Facebook Volg ons op Instagram Volg ons op LinkedIn Abonneer op ons YouTube kanaal

© 2019 Holiday Media, alle rechten voorbehouden