HolidayAgent Update: januari 2016

HolidayAgent Update januari 2016

U maakt gebruik van HolidayAgent om online boekingen via uw website te genereren. Hier hebben wij nieuws over.

Om u als gebruiker op de hoogte te houden van de mogelijkheden en ontwikkelingen van HolidayAgent, willen we vanaf nu met enige regelmaat een update sturen met daarin tips & trics en nieuwe functionaliteiten binnen HolidayAgent. In deze eerste HolidayAgent update tonen we ook nog een kort overzicht van alle mogelijkheden die er nu al zijn.

Score uit beoordelingen

Wat is er al mogelijk?

Afhankelijk van hoe lang u het systeem al gebruikt kan het zijn dat er inmiddels nieuwe modules zijn of modules die u in eerste instantie nog niet heeft gekozen maar nu alsnog toegevoegd kunnen worden.

Widgets

HolidayAgent modules

 •  

Online Betalen (veilig online betalen tijdens of na de boeking).

 •  

Gastenmailing (stuur uw gasten geautomatiseerde e-mails voor, tijdens en na de vakantie).

 •  

Gasten enquête (vraag uw gasten om een enquête in te vullen na de vakantie).

 •  

Voorkeursboeken (boeken op plattegrond).

 •  

Mijn Omgeving Gasten, biedt meerwaarde en gemak aan uw gast met:

 •  

inzicht in boeking achteraf

 •  

mogelijkheid om openstaande termijnen te betalen

 •  

medegastgegevens kunnen worden ingevoerd

 •  

mogelijk extra artikelen kunnen worden bijgeboekt

Widgets

HolidayAgent widgets

 •  

Basispakket (gebruik widgets om het online boeken naadloos in uw website te integreren).

 •  

Beoordelingen (toon de resultaten van de enquête in de website en overtuig daarmee uw bezoekers).

 •  

Lastminutes (toon periodes met kortingen in een overzicht).

Wist u dat...

 •  

HolidayAgent ook met HTTPS werkt. We zien helaas nog veel klanten die de website niet hebben beveiligd met een SSL/TLS-certificaat. HolidayAgent heeft er in ieder geval wel een, dus maak daar gebruik van.

 •  

Alle teksten die u ziet in de boekingstappen zijn door u aan te passen in de de HolidayAgent Admin.

 •  

U zelf kunt inzien welke periodes er per objecttype in HolidayAgent staan. Lees meer...

 •  

Het ook mogelijk is om langer dan 21 nachten te boeken met de datepicker widget. Bekijk een voorbeeld...

Afhandeling van (tijdelijke) storingen

Om storingen tijdens het boekingsproces zo veel mogelijk te beperken hebben we diverse controles ingebouwd.

 •  

Zo signaleren we het als de verbinding met uw server wegvalt. We registreren dit en als de verbinding binnen een kwartier nog steeds niet is hersteld kunnen we automatisch een e-mail sturen naar u (of uw systeembeheerder) zodat u mogelijk actie kunt ondernemen om de verbinding weer te herstellen.

 •  

Bij een foutieve boeking sturen we automatisch een e-mail met de gegevens die we hebben verzameld van de gast en de periode zodat u zelf de gast kunt benaderen.

 •  

Ook als de online betaling, om wat voor reden dan ook, niet gelukt is kunt u hier een e-mail van krijgen.

E-mailberichten

Voor de bovenstaande voorbeelden kunt u opgeven naar welk e-mailadres deze berichten gestuurd moeten worden. Tevens worden alle e-mails bewaard in de HolidayAgent Admin onder: E-mail -> Systeem -> Overzicht


Dan nog even dit

 •  

We horen graag van u op welk e-mailadres (of adressen) u de HolidayAgent Update wilt ontvangen zodat wij daar de volgende keer rekening mee kunnen houden.

 •  

Joris heeft een blog geschreven over de mogelijkheden van de gastenmailing en het nut hiervan. Deze kunt u hier lezen.

 •  

Mochten er functionaliteiten zijn die nu nog niet mogelijk zijn binnen HolidayAgent, schroom dan niet om deze kenbaar te maken aan ons. We horen graag van u als er wensen zijn die we eventueel kunnen verwerken. Stuur een mail naar servicedesk@holiday.nl of bel ons op 073-6271240.

 •  

Nieuwe functionaliteiten worden altijd op een pagina van de online handleiding gemeld, dus kunt u niet wachten tot de volgende update per e-mail houd deze pagina dan in de gaten: http://docs.holidayagent.nl/updates

Wat kunt u verwachten dit jaar

 •  

Ondersteuning voor meer talen.

 •  

Boekingstappen meer objecttype-specifiek maken (bepaalde vragen bijvoorbeeld alleen tonen bij kampeerplaatsen).

 •  

Diverse filters toevoegen aan lijstweergave (bijvoorbeeld op prijs).

 •  

Meer mogelijk maken met affiliate systemen (bijvoorbeeld TradeTracker).

© 2016 Holiday Media, alle rechten voorbehouden