Minder tijdrovende administratie met geautomatiseerde betaalverzoeken
Om de automatisering van je park naar een hoger niveau te tillen is het mogelijk (meerdere) automatische e-mailberichten te versturen naar je gasten om een openstaande termijn direct online te voldoen.
Dit bespaart een hoop tijd en biedt je gast een eenvoudige en veilige manier om het geld over te maken. Dit allemaal mogelijk met de HolidayAgent module Betalingsherinneringen.
|
- Basistemplate
- Nederlandse inrichting
- Link naar Mijn Omgeving (optioneel)
|
|
- Basistemplate
- Nederlandse inrichting en tweede taal naar keuze
- Link naar Mijn Omgeving (optioneel)
- Koppeling met online betalen
|
|
- Basistemplate
- Nederlandse, Engels, Duits en/of Franse inrichting
- Link naar Mijn Omgeving (optioneel)
- Koppeling met online betalen
|
|
|
| |
De inhoud van deze mailberichten is zelf samen te stellen zodat je zelf de urgentie van de herinnering kan bepalen. In deze mail is het bij gebruik van online betalen gelijk mogelijk naar je betaaldienst te gaan voor betaling, of naar de Mijn Omgeving, of zelfs alleen een kennisgeving met informatie.
Bepaal ook zelf welk bedrag minimaal open moet staan voordat een mail verzonden wordt. De automatisering van verzenden is in te stellen per e-mailtemplate op:
- Dag van verstrijken betalingstermijn
- Enkele dagen (instelbaar) voor verstrijken betalingstermijn
- Enkele dagen (instelbaar) na verstrijken betalingstermijn
Voor de betalingstermijnen volgen wij je instellingen van het reserveringssysteem.
Voordelen van automatische betaalverzoeken
- Tijd- en kostenbesparend door minder administratieve handelingen.
- Betalingen worden automatisch verwerkt in het reserveringssysteem.
- Extra gemak voor de gast, zelf betalen wanneer het uitkomt.
In deze aanbieding zijn geen eventueel benodigde uitbreidingen aan je reserveringssysteem inbegrepen. Bij interesse zullen wij met je automatiseerder contact opnemen om na te gaan of er uitbreidingen nodig zijn aan het reserveringssysteem.
|