HolidayAgent Update: september 2017

HolidayAgent Update september 2017

U maakt gebruik van HolidayAgent om online boekingen via uw website te genereren. Om u als gebruiker op de hoogte te houden van de mogelijkheden en ontwikkelingen van HolidayAgent ontvangt u met enige regelmaat een update met daarin tips & tricks.

In deze HolidayAgent Update een aantal recente verbeteringen en meer informatie over de ontwikkelingen van HolidayAgent.

Nieuwe ontwikkelingen

Voor de zomer hebben we u gevraagd om eventuele wensen en verbeterpunten voor HolidayAgent aan ons door te geven. Vanuit meerdere parken kwam een belangrijke wens naar voren: de controle bij het invullen van de geboortedata bij de persoonsgegevens. Hiermee kan een extra check worden gedaan of een leeftijdsgrens wel wordt behaald. Zo kunnen bijvoorbeeld alleenreizende jongeren die willen boeken al worden uitgefilterd als dit niet is toegestaan. Deze verbeteringen worden in het vierde kwartaal voor u gerealiseerd. Blijft u vooral ideeën aan ons doorgeven, zodat we blijvend kunnen doorontwikkelen aan HolidayAgent.

Presentatie nieuwe boekingsstraat

Het duurt nog even maar in november (28, 29 en 30) staan we op de Recreatie Vakbeurs in Hardenberg. Hier tonen wij u graag de demo van de volledig vernieuwde boekingsstraat. De komende update van de boekingsstraat bestaat uit een volledig nieuwe opbouw waarbij usability en mobile een grote rol spelen. Feedback van de beurs en via andere wegen worden in het eerste kwartaal van volgend jaar verzameld en verwerkt tot nieuwe ontwikkelingen. Wij houden u hierover op de hoogte.

Presentatie nieuwe boekingsstraat

Binnenkort mogelijk in HolidayAgent

Boeken op plattegrond

Boeken op plattegrond

Het is al een tijd mogelijk om in de eerste boekingsstap te boeken op een plattegrond. Hierbij heeft de bezoeker al gekozen voor een objecttype. Door een uitbreiding wordt het straks mogelijk om een bezoeker al in het zoekproces een plattegrond te tonen waarbij alle objecten zichtbaar zijn. Meer informatie volgt in november!

Kortingskaarten

Kortingskaarten in boekingstap 1 (Stratech RCS Enterprise)

In de eerste boekingstap, waar personen en artikelen worden getoond, komt een extra optie waarbij de bezoeker kan kiezen voor het toevoegen van een kortingskaart (bijvoorbeeld de ACSI kaart). Na deze keuze zal automatisch een nieuwe prijsberekening worden gemaakt. Zo ziet men de korting direct verwerkt in het overzicht.

Reserveringssysteem-koppeling

Reserveringssysteem-koppeling met CATbooking

CAT Automatisering biedt naast TIBOS ook een nieuw online reserveringssysteem in de cloud aan: CATbooking. Deze nieuwe software zal binnenkort ook aangehaakt worden aan HolidayAgent zodat de integratie in een website goed geregeld kan worden.


Onlangs aangepast in HolidayAgent

Testen achter de schermen

Het is vanaf nu mogelijk om online te testen zonder dat dit voor uw bezoekers zichtbaar is en zo direct kunnen boeken. In HolidayAgent kan er worden ingesteld tot wanneer er geboekt mag worden door bezoekers. Indien er meer data beschikbaar is na deze openbare datum, kunt u met een "Test sessie" deze periodes zelf wel boeken en controleren zonder dat de bezoeker dit ziet. Lees alles over deze nieuwe functionaliteit in ons Helpcentrum: Test sessies

Gratis artikelen in kassabon (Stratech RCS)

Het is mogelijk "gratis" artikelen te tonen in de kassabon. Voorheen werden deze artikelen standaard verborgen. Dit kunnen wij nu voor u instellen.

Verbeteringen in de betalingsherinneringen

 •  

Mogelijkheid om bepaalde e-mailadressen uit te sluiten, zodat deze personen geen e-mailbericht krijgen.

 •  

Er kan een minimumbedrag worden ingesteld om betalingen van kleine bedragen te voorkomen (bijvoorbeeld onder 10 euro)

 •  

Parken met een Mijn Omgeving kunnen nu vanuit het e-mailbericht gasten direct naar Online Betalen verwijzen i.p.v. alleen via de Mijn Omgeving.

Diverse kleine verbeteringen

 •  

Het is nu mogelijk het gehele bedrag te betalen na een boeking op de bedanktpagina (voorheen enkel het eerste termijn).

 •  

Extra mogelijkheid in Gastenmailing om een e-mail sturen "x dagen voor vertrek" (tijdens verblijf).


Productinformatie

Mijn Omgeving voor gasten

De Mijn omgeving voor Gasten is een beveiligd sitedeel voor gasten die bij u hebben geboekt. In deze omgeving kunnen zij snel en veilig (deel)betalingen verrichten, reisinformatie opvragen en hun gegevens aanvullen.

Vraag productinformatie aan

Productinformatie HolidayAgent Mijn Omgeving

Online betalen van reserveringen

Wij zijn ervan overtuigd dat u meer boekingen krijgt als uw website bezoekers prettig en eenvoudig een boeking kunnen afronden. Het gebruikersgemak voor uw gast staat voorop in HolidayAgent online boeken.

Vraag productinformatie aan

Productinformatie HolidayAgent Online betalen
Volg ons op social media en blijf op de hoogte
Volg ons op Twitter Volg ons op Facebook Volg ons op Instagram Volg ons op LinkedIn Volg ons op Google+ Abonneer op ons YouTube kanaal

© 2017 Holiday Media, alle rechten voorbehouden