073 - 627 1240
Het Bossche Broek

Jasmijn Pols

Online Content Marketeer bij Holiday Media

Wie is Jasmijn Pols?

Content Marketing is het creëren van content die van waarde is voor uw doelgroep.

Het vertellen van het juiste online verhaal om uw doelgroep te bereiken. Niet schrijven wat mensen moeten lezen maar wat ze willen lezen. Dat is de basis.
Ik wil het verhaal achter een website weten om zo in te spelen op de behoefte van de gewenste doelgroep. Dit kan helemaal aan het begin zijn van een nieuwe website of meekijken in de keuken van een bestaande website waar ik door simpele aanpassingen in beeld en tekst kan ondersteunen bij een betere positionering. Dat dit continu aan verandering onderhevig is, vind ik een uitdaging die goed bij mij past.

Mijn eigen (offline) verhaal bestaat uit het uitstippelen van de mooiste reizen. Ik dompel mij graag onder in nieuwe culturen en probeer ieder jaar een plek te ontdekken waar ik nog nooit ben geweest. Ik ben in hart en nieren een Bourgondiër en ben dan ook geregeld in de binnenstad van 's-Hertogenbosch te vinden.

Jasmijn blogt!

Live chat: waarom het echt werkt

Live chat: waarom het echt werkt

Door Jasmijn op 31 augustus 2017

Je hoeft geen marketingexpert te zijn om te beseffen dat een hoogwaardige klantenservice fundamenteel is voor je organisatie. Klantenservice moet goed bereikbaar zijn en snel kunnen reageren. Zo maak je van je bestaande klanten de beste ambassadeurs. Ieder bedrijf streeft naar klantloyaliteit, maar hoe dragen digitale contactkanalen zoals live chat hieraan bij? Lees de blog

Contentkalender voor Social Media

Contentkalender voor Social Media

Door Jasmijn op 17 augustus 2017

Heb je eindelijk accounts aangemaakt voor de verschillende Social Media kanalen. Komen er steeds weer hippe nieuwe apps bij. Het is niet meer te volgen en het overzicht is zoek. Waar moet je beginnen en waar moet je toch over posten? Ik help je een eind op weg met onderstaande tips. Lees de blog

Online opvallen met video

Online opvallen met video

Door Jasmijn op 19 juli 2017

Online video's zijn hot! In Nederland kijken we ruim 270 video's per persoon, per maand. Niet heel gek omdat we van nature visueel ingestelde wezens zijn. Maar waarom is videomarketing nu zo belangrijk? Ik zet de belangrijkste redenen op een rijtje. Lees de blog