073 - 627 1240
Het Bossche Broek

Jasmijn Pols

Online Content Marketeer bij Holiday Media

Jasmijn Pols

Online Content Marketeer

Ambitieuze avonturier

Wie is Jasmijn Pols?

Content Marketing is het creëren van content die van waarde is voor uw doelgroep.

Het vertellen van het juiste online verhaal om uw doelgroep te bereiken. Niet schrijven wat mensen moeten lezen maar wat ze willen lezen. Dat is de basis.
Ik wil het verhaal achter een website weten om zo in te spelen op de behoefte van de gewenste doelgroep. Dit kan helemaal aan het begin zijn van een nieuwe website of meekijken in de keuken van een bestaande website waar ik door simpele aanpassingen in beeld en tekst kan ondersteunen bij een betere positionering. Dat dit continu aan verandering onderhevig is, vind ik een uitdaging die goed bij mij past.

Mijn eigen (offline) verhaal bestaat uit het uitstippelen van de mooiste reizen. Ik dompel mij graag onder in nieuwe culturen en probeer ieder jaar een plek te ontdekken waar ik nog nooit ben geweest. Ik ben in hart en nieren een Bourgondiër en ben dan ook geregeld in de binnenstad van 's-Hertogenbosch te vinden.

Jasmijn blogt!

Zet de volgende stappen met Google Mijn Bedrijf

Zet de volgende stappen met Google Mijn Bedrijf

Door Jasmijn op 27 september 2018

Wist je dat naast informatie zoals openingstijden, contactgegevens en foto's, je nog veel meer kunt doen met Google Mijn Bedrijf? In dit artikel laten we in enkele concrete stappen zien hoe je Google Mijn bedrijf beter kunt inzetten. Lees de blog

De kracht van een goed logo

De kracht van een goed logo

Door Jasmijn op 14 september 2018

Je huisstijl is een belangrijk onderdeel van je bedrijfsidentiteit. Het draagt bij aan de naamsbekendheid en zorgt voor herkenning en beleving bij je gasten. Vaak is het logo het eerste wat een gast ziet. Alleen, wat maakt nou een logo een goed logo? Je wilt tenslotte een professionele indruk maken die past bij je imago en opvalt tussen alle concurrenten. Hier 5 tips die helpen bij het laten creëren van een goed logo. Lees de blog

Negatieve recensies

Negatieve recensies

Door Jasmijn op 31 augustus 2018

We vertellen graag waar we op vakantie gaan en wat we ervan vonden, zowel gevraagd als ongevraagd. Daarnaast zijn we erg nieuwsgierig wat onze voorgangers tegenkwamen en hoe zij het hebben ervaren, om zo een goede mening te vormen. De consument wordt hierin steeds machtiger en reviews, ratings, sterren, cijfers en beoordelingen op je website spelen een belangrijke rol. Lees de blog

Emoji's gebruiken in communicatie met klanten

Emoji's gebruiken in communicatie met klanten

Door Jasmijn op 17 augustus 2018

Even een berichtje naar een vriendin sarcastisch afsluiten met een 😉 of een blozend poppetje als je wederom vergeten bent om het thuisfront in te lichten dat je niet mee-eet. Ze worden landelijk gedoogd in allerlei communicatiekanalen (er is zelfs een world emoji day) maar hoe zit het nu in zakelijke communicatie? Is het dan al snel te amicaal of misschien juist lekker laagdrempelig? Wij zoeken het voor je uit! Lees de blog