073 - 627 1240
Het Bossche Broek

Jasmijn Pols

Online Content Marketeer bij Holiday Media

Jasmijn Pols

Online Content Marketeer

Ambitieuze avonturier

Wie is Jasmijn Pols?

Content Marketing is het creëren van content die van waarde is voor uw doelgroep.

Het vertellen van het juiste online verhaal om uw doelgroep te bereiken. Niet schrijven wat mensen moeten lezen maar wat ze willen lezen. Dat is de basis.
Ik wil het verhaal achter een website weten om zo in te spelen op de behoefte van de gewenste doelgroep. Dit kan helemaal aan het begin zijn van een nieuwe website of meekijken in de keuken van een bestaande website waar ik door simpele aanpassingen in beeld en tekst kan ondersteunen bij een betere positionering. Dat dit continu aan verandering onderhevig is, vind ik een uitdaging die goed bij mij past.

Mijn eigen (offline) verhaal bestaat uit het uitstippelen van de mooiste reizen. Ik dompel mij graag onder in nieuwe culturen en probeer ieder jaar een plek te ontdekken waar ik nog nooit ben geweest. Ik ben in hart en nieren een Bourgondiër en ben dan ook geregeld in de binnenstad van 's-Hertogenbosch te vinden.

Jasmijn blogt!

HTTPS stress

HTTPS stress

Door Jasmijn op 20 juli 2018

Leuk hoor die computertermen maar wat betekent het allemaal? En wat is het verschil tussen HTTP en HTTPS? Beiden zijn manieren voor het versturen van gegevens over internet. Het verschil zit hem in het versleutelen van deze gegevens. Dit is bij HTTPS beveiligd met een SSL certificaat en kan niet door anderen gelezen of aangepast worden. Lees de blog

Hoe kun je video's slim inzetten?

Hoe kun je video's slim inzetten?

Door Jasmijn op 6 juli 2018

Eindelijk heb je iedereen zover: jullie gaan een mooie video laten maken van het park. De koppen gaan bij elkaar en er wordt druk gespeculeerd hoe jullie dit het beste kunnen aanpakken. Mensen worden opgetrommeld en alles wordt aan kant gemaakt voor de beste shots. Het is een steengoede video geworden, eentje om trots op te zijn! En nu, waar ga je de video tonen? Lees de blog

Cookie gedoe, hoe zit het nu?

Cookie gedoe, hoe zit het nu?

Door Jasmijn op 22 juni 2018

Ik zat heerlijk aan de thee bij mijn moeder toen ze grinnikend de koektrommel voor mijn neus hield met de zin ”Accepteert u deze cookies?”. Hilarisch natuurlijk dat mijn moeder van 70 jaar de privacy hectiek even terugbrengt naar de keukentafel. Daarnaast is het ook een teken dat het erg leeft onder de mensen dus ook onder jouw bezoekers. Maar wat zijn cookies nu? En waarvoor worden ze gebruikt? En hoe leg je dit je bezoekers het beste uit? In dit artikel vertel ik je er meer over. Lees de blog

‘Oldvertising’ - spreek de taal van de babyboomer

‘Oldvertising’ - spreek de taal van de babyboomer

Door Jasmijn op 7 december 2017

Het beeld van rollators en hoortoestellen als we aan 50-plussers denken, is zo stoffig als de naam 50-plusser zelf. Helemaal omdat in 2019 meer dan 50% boven de 50 jaar oud is in Nederland. Een toenemende groep met niet alleen het geld, maar ook de tijd om het te besteden. Maar willen ze wel aangesproken worden op hun leeftijd in termen als ‘levensgenieters’, ‘senioren’ of ’50-plussers’? Zo niet, hoe dan wel? Lees de blog