073 - 627 1240
Het Bossche Broek

Jasmijn Pols

Online Content Marketeer bij Holiday Media

Jasmijn Pols

Online Content Marketeer

Ambitieuze avonturier

Wie is Jasmijn Pols?

Content Marketing is het creëren van content die van waarde is voor uw doelgroep.

Het vertellen van het juiste online verhaal om uw doelgroep te bereiken. Niet schrijven wat mensen moeten lezen maar wat ze willen lezen. Dat is de basis.
Ik wil het verhaal achter een website weten om zo in te spelen op de behoefte van de gewenste doelgroep. Dit kan helemaal aan het begin zijn van een nieuwe website of meekijken in de keuken van een bestaande website waar ik door simpele aanpassingen in beeld en tekst kan ondersteunen bij een betere positionering. Dat dit continu aan verandering onderhevig is, vind ik een uitdaging die goed bij mij past.

Mijn eigen (offline) verhaal bestaat uit het uitstippelen van de mooiste reizen. Ik dompel mij graag onder in nieuwe culturen en probeer ieder jaar een plek te ontdekken waar ik nog nooit ben geweest. Ik ben in hart en nieren een Bourgondiër en ben dan ook geregeld in de binnenstad van 's-Hertogenbosch te vinden.

Jasmijn blogt!

Humor en gevatte reacties, slim of gevaarlijk bij klantcontact?

Humor en gevatte reacties, slim of gevaarlijk bij klantcontact?

Door Jasmijn op 15 november 2019

Het slechte weer, een koude maaltijd of lange wachtrijen. Als het aan ons ligt klagen we wat af. We zijn zo gewend om onze mening te laten horen dat gevat reageren als bedrijf soms onmisbaar is. Maar wat kan wel en wat kan niet in een professionele organisatie als het om humor in je klantcontact gaat? Lees de blog

Hoe werkt het indexeren van je website in Google?

Hoe werkt het indexeren van je website in Google?

Door Jasmijn op 1 november 2019

Als je net een nieuwe website hebt dan wil je ook snel gevonden worden in Google. Enthousiasme maakt dan snel plaats voor ongeduld. Het indexeren duurt gemiddeld vier dagen tot wel één maand. En dat is niet voor niks, je bent tenslotte niet de enige website die gevonden wil worden. Lees de blog

Terugblik op onze relatiedag

Terugblik op onze relatiedag

Door Jasmijn op 25 oktober 2019

Op 8 oktober vond onze relatiedag plaats in het inspirerende GeoFort in Herwijnen. Deze dag stond in het teken van grenzeloze gastvrijheid. Een breed thema waarbij techniek en persoonlijk contact naadloos in elkaar overlopen en elkaar versterken. De opkomst was goed en vanuit alle windstreken waren de recreatieondernemers goed vertegenwoordigd. Lees de blog

Effectief overtuigen met sociale bewijskracht

Effectief overtuigen met sociale bewijskracht

Door Jasmijn op 16 juli 2019

Als consument krijgen we veel keuzes voorgeschoteld. We weten eigenlijk niet wat we precies willen. Wat is nu het beste? Wat doen we? Dat wat anderen ook kopen, want dan zal het toch wel goed zijn? Vooral online maken we graag gebruik van sociale bewijskracht. Het is één van de krachtigste beïnvloedingswapens. Ik leg deze typische vorm van consumentengedrag voor je onder de loep en laat je zien hoe je er zelf gebruik van kunt maken. Lees de blog

Collega's van Jasmijn

Max van Roy
Max van Roy

Max van Roy

Stagiair online marketing

Dennis Hendrickx
Dennis Hendrickx

Dennis Hendrickx

Developer

Rappe renner

Twan Vennix
Twan Vennix

Twan Vennix

Developer

Sociale sfeermaker

Paul van der Linden
Paul van der Linden

Paul van der Linden

Webdesigner

Beregoede blazer

Frans van der Wijst
Frans van der Wijst

Frans van der Wijst

Webdesigner

Denderende doehetzelver

Niels de Locht
Niels de Locht

Niels de Locht

Webdesigner

Magnifieke muzikant

Charlotte Latour
Charlotte Latour

Charlotte Latour

Finance

Formidabele flitser