073 - 627 1240
Het Bossche Broek

Jasmijn Pols

Online Content Marketeer bij Holiday Media

Wie is Jasmijn Pols?

Content Marketing is het creëren van content die van waarde is voor uw doelgroep.

Het vertellen van het juiste online verhaal om uw doelgroep te bereiken. Niet schrijven wat mensen moeten lezen maar wat ze willen lezen. Dat is de basis.
Ik wil het verhaal achter een website weten om zo in te spelen op de behoefte van de gewenste doelgroep. Dit kan helemaal aan het begin zijn van een nieuwe website of meekijken in de keuken van een bestaande website waar ik door simpele aanpassingen in beeld en tekst kan ondersteunen bij een betere positionering. Dat dit continu aan verandering onderhevig is, vind ik een uitdaging die goed bij mij past.

Mijn eigen (offline) verhaal bestaat uit het uitstippelen van de mooiste reizen. Ik dompel mij graag onder in nieuwe culturen en probeer ieder jaar een plek te ontdekken waar ik nog nooit ben geweest. Ik ben in hart en nieren een Bourgondiër en ben dan ook geregeld in de binnenstad van 's-Hertogenbosch te vinden.

Jasmijn blogt!

‘Oldvertising’ - spreek de taal van de babyboomer

‘Oldvertising’ - spreek de taal van de babyboomer

Door Jasmijn op 7 december 2017

Het beeld van rollators en hoortoestellen als we aan 50-plussers denken, is zo stoffig als de naam 50-plusser zelf. Helemaal omdat in 2019 meer dan 50% boven de 50 jaar oud is in Nederland. Een toenemende groep met niet alleen het geld, maar ook de tijd om het te besteden. Maar willen ze wel aangesproken worden op hun leeftijd in termen als ‘levensgenieters’, ‘senioren’ of ’50-plussers’? Zo niet, hoe dan wel? Lees de blog

Emotie-marketing met de juiste content

Emotie-marketing met de juiste content

Door Jasmijn op 12 oktober 2017

“Wij zijn rationeel denkende creaties die enkel en alleen rationele weloverwogen beslissingen maken”. Nope! Dit is allesbehalve waar. Lees de blog

De massamedia op de schop, tijd voor persoonlijke marketing

De massamedia op de schop, tijd voor persoonlijke marketing

Door Jasmijn op 5 oktober 2017

Het idee lijkt simpel, persoonlijke marketing voor al je klanten. De realiteit blijkt net even moeilijker, tijdrovender en omslachtiger te zijn. Het is dus makkelijker gezegd dan gedaan. De termen; one-to-one-marketing, yin-yangmarketing, database marketing, hyper personalized marketing zijn stuk voor stuk prachtige termen om indruk te maken op een feestje maar wat betekent het in de realiteit? Lees de blog

5 recreatie trends en online ontwikkelingen

5 recreatie trends en online ontwikkelingen

Door Jasmijn op 14 september 2017

De online wereld is een dynamische omgeving. Samen met een veeleisende consument is het zaak om de ontwikkelingen aandachtig in de gaten te houden en waar nodig op in te spelen. Wij zetten de belangrijkste trends op een rijtje. Lees de blog