073 - 627 1240

Hans Latour

Management bij Holiday Media

Wie is Hans Latour?

Als enthousiaste recreatie-ondernemer ben ik in 1996 met Holiday Media gestart. Nog steeds is het bezig zijn met de snel veranderende leisure-branche mijn grote passie.

Het management doe ik samen met Wim zodat voldoende tijd resteert om onderdeel uit te maken van de "werkvloer". Het leidinggeven gaat dan meteen in de mij goed passende participatiestijl. Samen met de consultants probeer ik het beste resultaat voor onze klanten te bereiken.

Bij de functies van ons team zijn geen verkopers, nieuwe wensen worden opgepakt door mensen die volop in de praktijk staan en de internet marketing van prospects/klanten meteen volledig kunnen oppakken en begeleiden. Graag pak ik zelf ook een project op of werk samen aan grotere projecten met een andere consultant. Ik blijf een praktijkmens.

Daarnaast ben ik veel bezig met productontwikkeling en het volgen van trends in de branche. Als senior van het team gebruikt men mij ook nogal eens als naslagwerk en gelukkig word ik hierbij gesteund door diverse tools die ik dan ook een warm hart toedraag.

Hans blogt!

Op pad met het team: HolidayDayZ

Door Hans op 13 oktober 2011

Het jaarlijks uitje dat we met ons team houden noemen we "HolidayDay". Vanwege het 15-jarig bestaan hebben we er dit jaar 2 dagen van gemaakt en werd gesproken van de "HolidayDayZ". Lees de blog

Een terugblik op de relatiedag 2011

Door Hans op 26 juni 2011

Vrijdagavond 24 juni, het einde van de week van de relatiedag 2011. De evaluaties rollen binnen en bevestigen wat we woensdag en gisteren al voorbij zagen komen in de twitterfeeds met de hashtag "Relatiedag". Onze relaties waarderen onze inspanningen. Lees de blog

Hans Latour vertelt over het tijdperk van voor Holiday Media

Door Hans op 6 mei 2011

Als enthousiaste recreatie-ondernemer ben ik in 1996 met Holiday Media gestart. Nog steeds is het bezig zijn met de snel veranderende leisure-branche mijn grote passie. Lees de blog

Achter de schermen van de Holiday LiteSite

Door Hans op 11 augustus 2009

Natuurlijk bedienen we het liefst een zo breed mogelijke markt. Tot nu toe hebben we ons niet bezig gehouden met de "kleinere" websites. Dat komt omdat wij altijd voor kwaliteit willen gaan en ook een kleine website de volledige aandacht nodig heeft voor wat betreft advies, intake, vormgeving, invulling e.d. Op deze manier kwam ook een kleinere website al snel op een aardige investering. Lees de blog